2013. szeptember 20., péntek

10. rész

 Kac, kac..de vicces. Bárcsak röhöghetnék én is. Csak az a baj, hogy ez most számomra nem éppen egy alkalmas pillanat.
-Komolyan, hagyja már abba!-tört ki belőlem egy sikítóroham a pasi 5 perces röhögése után. 
Abbahagyta, és elindult felém, majd az arom elé hajolt. TÚL közel. 
-Khm...boccs, deee...benne vagy a magánszférámban. Arrébb mennél? Köszi!-és egy laza mozdulattal ellöktem magamtól.
-Nagyon vicces kislány vagy, csak egy a baj. Utálom a gyerekeket! 
Ez után nem sok mindenre emlékszem, mert ez a baromállat fogta magát és arconütött. Úgyhogy csak egy kis idő múlva lettem ismét szalonképes állapotban. 
-Neked meg mi az isten bajod van?-eszméltem fel.
-Van nálad valami, amit meg akarok szerezni. Vagyis a szüleidnél.
-Hoppá! Vissza egy lépéssel!  A szüleim nem...élnek...!?
-Tudtommal ez nagyon nem így van.-és vágott egy pofát.
Na jó. Úgy érzem, hogy most egy pöppet felment az adrenalinom!! Mivan???
A nagy gondolkodásom közepette pedig megszólalt a telefonom. Épp utánanyúlok, amikor az egyik feketerucis alak kikapta a kezemből és kinyomta. 
Jó, mostmár tiszta ideg vagyok!! Mi a fene van anyuékkal???? 
Most kimennek. Állj!!! Hova mentek?? Itt vagyok, tehetetlenül, ti meg elmentek!? Oké. Kössz! 
Mostmár ki kell innen jönnöm! Ott van Adam! Tényleg! ADAM!!! Jesszus..mit fogok neki mondani? Lehet hogy hiányzom neki? Vagy..áhhh dehogy! Nem is akar látni! Lehet, hogy már rég elment. És Lily. Mi van az én drágámmal? Istenem! Mit csináltam! 
Miközben gondolkodtam, megláttam egy kulcsot a földön...KULCS!!!! És ha ez nyitja az én kis láncom lakatját? Na jó, mostmár csak el kell érnem! Megpróbáltam a székkel odébbugrálni, de esélytelen. Még egyszer megpróbálom! Egy, kettő, UGRÁS! És puff! Akkorát taknyoltam, hogy beleremegett az egész föld! De mostmár elérem a kulcsot. Gyorsan megfogtam, és megpróbáltam beilleszteni a zárba. SIKER!!! Leszedtem a láncokat, és elkezdtem tiszta erőből rohanni. Csak futni, és futni, a nagy messzeségbe! Már nagyon rég óta futok. Lassan elérem a partot, azt a helyet, ahol elveszítettem a számomra legfontosabb személyt. 
Le kell ülnöm. Gondolkoznom kell! Rá kell jönnöm, hogy hogy oldjam meg...


4 megjegyzés:

  1. Szia:) most találtam rá a blogodra, és nagyon tetszik! A történet is, az írásod is. Tényleg jól írsz, gratula:DD Viszont kicsit csalódott vagyok, hogy ilyen rég nem jött új rész:/ ugye nem fejezted be?
    Nagyon érdekelne a folytatás, remélem el is tudom olvasni. Jó sulit, na szia;)

    U.i.: Adaaaaam<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annaaaaaaaaaaa, szioo!!!! :))))
      U.i.: csak ugy mellekesen: Helga vagtok. :D ;)
      Na nagy pusszantas :) <3

      Törlés
  2. Szia Anna! :)
    Nagyon örülök, hogy tetszik, köszönöm a kritikát! ;) :D Nem, nyugi nrm fejeztem be, de suli mellett elég nehéz írni, de igyekszem, főleg így, hogy tudom, hogy valaki olvassa is :D köszi, neked is! :)

    VálaszTörlés
  3. Amugy Vanda tenyleg iszonyat jol irsz :) <3

    VálaszTörlés