2013. szeptember 12., csütörtök

9. rész

-Mit akarsz modani?-nézett jó mélyen a szemembe. 
Lefagytam. Egy szót nem bírtam kigördíteni a számból.
-Mi a baj?-kérdezte.
-Cs...cs...csak...semmi...
-Mi a baj?????
-A-az a helyzet...hogy...Adam, ne legyél rám mérges!!!
-Mostmár tuti az leszek, ha nem mondod el!! Ne húzdd az idegeimet! 
-Adam! Nekem...van egy barátom..!-és hirtelen teljesen összeszükült a gyomrom. Mivan? Hogy lehetek ekkora paraszt? A világ legjobb pasija az enyém, én meg kihasználom?? Jesszus! Nem lehetek ekkora hülye.
Néztem a fejét, ahogy fokozatosan elsápad. De nagyon felnézek rá, egy szót se szólt. Nem kezdett el üvöltözni, kiakadni. Csak szépen csendben ült. Igaz, falfehéren, de akkor is. 
-Adam!?-kezdtem szépen lassan az arca felé indítani a kezemet.
-NE. NYÚLJ. HOZZÁM! Megértetted?
Azta. Teljesen kikelt magából. Látszik hogy tiszta ideg.
-Adam kérl...
-Befogod? Köszi. 
-De most mi bajod van?-kérdeztem.-Tök őszinte voltam.
-Jajj, igazad van, én kérek elnézést! Bocs, hogy van pasid, tényleg. Komolyan. Neked mi a jó? Semmi sem felel meg neked, Olivia? Mi? Soha semmi nem elég? Még, még, még? Tudod mit?
 Kicsordult az első könnycseppje. De szipogva folytatta.
 Rohadtul elegem van belőled. Ha az ember próbál kedves lenni veled, elutasítod. Ez szép. Gratulálok! Amikor úgy néztél rám, mint borjú az újkapura! Tehát nálad abból állt a nap, hogy Adam nézése, miközben reggelit kreál, mellékesen nálam ez is egy nagy szó, aztán délután és este is UGYAN EZ! Döntsd már el, hogy mi a ... akarsz!!!
Aztán felállt, felvette Lilyt és otthagyott. 
 Ezt nem gondoltam volna. De...tényleg ekkora szemétláda lennék?  Hát köszi. 
De baromira nem akartam ekkora cirkuszt! 
Hirtelen egy fekete terepjáró áll meg mellettem, kiszáll egy pasas és berángat.
-Héjjj, na! Mit csináltok fiúk?-kiabáltam.
De a kopasz manusokból egy szót se lehetett kiszedni. Ettől féltem. 
Kb fél óra elteltével egy roncstelepre érkeztünk. A két csávó megfogott a karomnál fogva és konkrétan végighúztak a szemeten. Egy óriási domhoz értünk. Elsétáltunk a másik oldalához, ahol egy bejárat volt. Nagyon kis spéci cuccokkal felszerelve. Az egyik pasi odadugta az ujját egy képernyőhöz, és tadaaa!! Szezám tárulj. Csak valami ujjas verzió. Végigvezettek egy hosszú folyosón, aminek a végében egy iroda állt. Gondolom ott ült a Góré, a prédát várva. 
Mikor bekerültem a szobába, hangos nevetés tört ki belőle.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése