2013. szeptember 9., hétfő

7. rész

 Huh. Egyszerűen nem tudom elmondani neki. 
Nekem Californiában igazából van egy barátom...aki szeret. És azt sem tudja, hol lehetek épp ebben a pillanatban. De itt van Adam. Csak rá kell nézni és elolvadok! Istenem, nem tudom, mit tegyek! Hát igen, elég szar helyzetben vagyok. +.+
-Miaz?-kérdezte?-Kicsit elbambultál!
-Hát...semmmiiiiii! Tényleg, semmi baj..-de megcsuklott a hangom.
-Kicsim, tudom, hogy valami bánt.-és puhán megsímogatta az arcom.-Lemegyünk a partra?
MEGSÍMOGATTA AZ ARCOM!!!
-Peeersze...
Lelkiismeretfurdalás! Lelkiismeretfurdalás!!
Feltettem Lilyre a pórázt, és Adammal kézenfogva elindultunk lefelé. 
Mikor leértünk, a kutyus elindult és leszaladt a vízhez.
De éreztem, hogy beszélnem kell Adammal. Viszont megszakította a csendtet.
-Gyere, csináljunk képeket!
Megragadta a karomat és lefutottunk a strandra. 
A végén teljesen kifáradtam, csináltunk egy csomó képet. lily tiszta őrült, annyira rossz kutya! De imádom! :) Tiszta sár lett mindenhol. 
A végén Adamről is csináltunk pár képet, a legutolsó lett a kedvencem. Ezen pont a szemembe néz, Lilyvel a kezében. Amikor megnyomtam a "fényképez" gombot, egy óriási csomót éreztem a gyomromban. Komolyan, itt flörtölök vele, ami nem is lenne baj, ha szakítottam volna a "régi" barátommal, vagy ha elmondtam volna neki ezt az egészet. 
-Adam-törtem meg a csendet végül.-Beszélnünk kell!

2 megjegyzés: