2013. augusztus 13., kedd

1. rész

...Alig kaptam levegőt, miközben a levéllel bajlódtam. Nem érdekelt semmi, csak téptem és téptem. "Mi van, ha kiderül, hogy valami mutáns szörnyeteg vagyok, vagy valami, esetleg hogy a szüleim kémek voltak. Huh. Nem tudok ésszerűen gondolkodni. 
És végre kibontottam. Finoman széthajtogattam a már ki tudja hány éve itt hánykolódott papírfecnit és olvasni kezdtem.

Kedves Olivia!
Ezt a levelet jól elrejtettük, hogy jóval a halálunk után találd meg. Reméljük jó munkát végeztünk. A halálunk nem véletlen baleset volt. Szándékos gyilkosság. Maffiózók társaságába kerültünk és el akartunk tűnni innen. Ez viszont nem sikerült. Megöltek minket és ha nem vigyázol, veled is ezt teszik. Kérlek, miután elolvastad ezt a levelet, semmisítsd meg. 

Ui.: készülj fel arra, hogy borzasztó dolgok fognak történni veled. Fontos, hogy most 
Költözz el nagyon messzire. A fagyasztó alsó polcában legalul találsz 1 000 000 000 000 dollárt. 
Használdd okosan, kicsim! 
Csókol drága édesanyád!

Miniszívroham. Micsoda? Nem véletlenül haltak meg? Lehet, hogy én is meghalok? És mennyi? Honnan a fenéből volt ennyi pénzük? Hirtelen eszembe jutott: "semmisítsd meg". Igenis Kapitány. Fogtam egy öngyújtót, és elégettem. Szomorúan néztem az utolsó emléket anyáékról. Aztán belenyúltam a fridzsiderbe, és nocsak?! Annyi pénz, amennyit még életemben nem láttam. De eltettem egy bőröndbe, összepakoltam mindent, a ruháimat, a laptopomat, és néhány fontos dolgot, telefon, ilyenek, meg persze a pénz. Amellett találtam egy kulcsot, rajta egy címmel, úgyhogy bepattantam a kocsiba, és meg sem álltam Floridáig.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése